2015. július 3., péntek

Kivégezhettek...Sajnálom

Sziasztok. 
Először is milliószor is elnézést szeretnék kérni a kihagyásért. Sajnálom-sajnálom -sajnálom. A kivégzésemhez és kínzásomhoz használható eszközöket balra találjátok. Komolyra fordítva a szót viszont esküszöm, hogy írni akartam, minden nap. Még vázlatot is készítettem a terveimről és lejegyeztem az ötleteimet, hogy el ne felejtsem őket nyárig. De sajnos nem tudtam, mert apukám tudomására jutottak nem éppen fényes jegyeim, így hát arra kárhoztatott, hogy az félév hátralevő részét tanulással és hasonló érdekfeszítő tevékenységekkel töltsem, wifi nélkül. Oh, igen, szinte minden hétvégét wifi nélkül. Köszi apu! Szóval ha valakit ki akartok nyírni, most az egyszer őt kell. 
Őszintén remélem, hogy még nem vesztettétek el minden türelmeteket és nem pártoltatok el a blogtól. :( Még egyszer sajnálom. Kérlek írjátok meg valamilyen formában a véleményeteket. Nagyon sokat jelentene nekem, ha továbbra is olvasnátok a nem éppen virágzó blogomat. 
Köszönöm az eddigi türelmeteket, remélem ezután is türelmesek lesztek velem. 
Imádlak titeket. ^^ Kérlek valamilyen formában tudassátok velem, az érzéseiteket a történetről és minderről. Köszönöm.

Üdv, Jamie

3 megjegyzés:

  1. Èn vàrok, amíg csak kell! <3 Tudod, hogy imádom a történetet. Már nagyon várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én is várok amíg kell! :) Nagyon örülök, hogy folytatod a történetet. Nekem nagyob tetszik! :D megértelek az én szüleim se valami engedékenyek ha a jegyekről van szó. Várom a folytatást és sok sikert a továbbiakhoz!
    Ölel: Mara

    VálaszTörlés
  3. Tudok várni, ameddig csak kell. Várom a folytatást. :*

    VálaszTörlés